poniedziałek, 2 września 2013

Uwaga uwaga !

Jest źle! Jak już każdy wie rok szkolny się rozpoczął. Co z tym idzie ?  A niestety to, że mam mniej czasu na bloga. Praktycznie to do komputera  będę siadać tylko w weekendy, bo w tygodniu nie dam rady (rzadko). A jeżeli chodzi o weekendy to w tym miesiącu będę wyjeżdżać więc tym bardziej brak dostępu. Czyli skutkiem tego będzie pojawianie się rozdziałów jeszcze rzadziej. Wiem ze i tak rzadko pisze ale nie chce zawieszać bloga. Dlatego mam nadzieję, ze rozumiecie i nie zapomnicie o tym blogu, bo jeszcze dużo przed nami. Zaglądajcie co jakiś czas, a ja postaram się zrobić co w mojej mocy by rozdziały były szybciutko.
Buziaki,
Nicole xxx


1 komentarz:

  1. Nie jestem z tego powodu, jakoś wielce zadowolona... Ale rozumiem... Czekam na rozdział, nawet jeśli miałby się nie pojawić...

    OdpowiedzUsuń